reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Jochmannová

Eva Jochmannová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Život ma baví. Somtvrdohlavá a rada si veci odskúšam na vlastnej koži. Nemám rada ľudskú hlúposť, závisť a francúzske zemiaky. Mám rada modrú farbu, vôňu húb v lese a cestovnú horúčku. "Lebo je lepšie zadkom pohnúť, ako na ňom iba sedieť." (Boris Filan) Zoznam autorových rubrík:  Moje srdcovkyTo je životTúlavé topánky

reklama

Túlavé topánky

Buďme lepší! ...aby sa k nám turisti radi vracali

Eva Jochmannová

Buďme lepší! ...aby sa k nám turisti radi vracali

S manželom sa radi túlame po Slovensku a objavujeme jeho krásy. Hory, jaskyne, hrady, skanzeny. Precestovali sme toho dosť aj v zahraničí. Preto smelo hovorím, že Slovensko je nádherná krajina a má čo ponúknuť. Mám taký zvyk. Pozorujem. Porovnávam. Pýtam sa. Hľadám spôsoby, ako veci zlepšiť. A popri tom sa častokrát utvrdzujem v porekadle: „Keď dvaja robia to isté, nie je to to isté.“ Toho roku sme navštívili Demänovskú jaskyňu slobody. Zvykne sa označovať ako najkrajšia spomedzi slovenských jaskýň. Myslím, že toto označenie jej patrí právom. Bohatá výzdoba v celej jaskyni, človek sa cíti ako v rozprávke. Veď sa tu aj dve rozprávky natáčali. Soľ nad zlato a Perinbaba. Menej rozprávkový sa mi už zdal prístup k turistom.

  • 23. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 219x
  • 55
Srnka

Eva Jochmannová

Srnka

Zbadali sme ju kráčajúc po ceste z parkoviska na Štrbskom plese. Vykukovala spomedzi stromov. "Rýchlo! Vyber foťák, nech ju stihneme odfotiť, kým sa vyplaší..." Opatrne sme sa spolu s niekoľkými ďalšími zvedavcami priblížili k srnke. Pevne som držala nášho psíka na vôdzke, aby sa k nej nerozbehol a snažila som sa zastaviť jeho brechot. Ona sa však vôbec nebála.

  • 8. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 364x
  • 22
Z cestovateľského zápisníka - peklo na ceste do raja

Eva Jochmannová

Z cestovateľského zápisníka - peklo na ceste do raja

Iná kultúra ma privíta po svojom. Už počas cesty ma vyradí z prevádzky nevídanými žalúdočnými ťažkosťami, ktoré pravdepodobne spôsobila pikantná arabská lietadlová strava. Dôverne sa tak spoznávam so všetkými toaletami na letisku v Dubaji aj v našom lietadle cestou na Maledivy. Ako to už býva, všetko zlé je na niečo dobré, a tak po pristáti na ostrove Male dostávam od posádky prednostné právo vystúpiť z lietadla, aby som sa vyhla státiu v rade pri letiskových prepážkach.

  • 7. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Z cestovateľského zápisníka - štartujeme

Eva Jochmannová

Z cestovateľského zápisníka - štartujeme

Máte radi cestovanie? Ja áno! Rozširuje obzory a otvára myseľ. To mám na ňom najradšej. Človek sa odpúta od reality bežných dní a zisťuje, ako žijú ľudia inde, aké problémy riešia a aké priority majú. Zastávam názor, že od každého človeka sa možno niečo pozitívne naučiť a využiť to aj v tom svojom každodennom živote. Cieľom mojich dovolenkových ciest nie je primárne oddych, ale spoznanie inej kultúry a mentality. S mojou polovičkou sa preto občas vydáme za hranice našej krajiny, plní zvedavosti, čo nás čaká. A tak to bolo aj tentokrát....

  • 6. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu