reklama

Oneskorené vyúčtovanie

Okakal ma vtáčik. Tak som sa potešila, že budem mať šťastie. Kúpila som si žreb, podala lotto. Niekde však bola chyba. Vôbec to nefungovalo. Vtáčik ma oklamal. Darebák.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Po nedeľnom obede som sa uvelebila na gauči a so šálkou kávy v ruke sledovala obľúbenú Slečnú Marplovú. Manžel bol pohrúžený do nejakej knihy.

Beny spokojne odfukoval, dojedanie obeda ho zmohlo.

Cez pootvorené balkónové dvere prúdil dnu víkendový vzduch. Voňal inak ako ten pracovno-dňový. Keď sa záclona trochu nadvihla, všimla som si, že muškátom sa konečne začína dariť. Zapípala mi smska. Od rodičov. „Prídete na koláč?“

Vtedy mi to došlo. Ja z toho šťastia čerpám už dávno. Nádielka zhora bola len oneskoreným vyúčtovaním.

Eva Jochmannová

Eva Jochmannová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Život ma baví. Somtvrdohlavá a rada si veci odskúšam na vlastnej koži. Nemám rada ľudskú hlúposť, závisť a francúzske zemiaky. Mám rada modrú farbu, vôňu húb v lese a cestovnú horúčku. "Lebo je lepšie zadkom pohnúť, ako na ňom iba sedieť." (Boris Filan) Zoznam autorových rubrík:  Moje srdcovkyTo je životTúlavé topánky

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu